23 August, 2024

Rehearsal Day

 

Rehearsal Day | Selasa selepas lunch, nieyl dengan team dah bergerak ke Hotel untuk sesi rehearsal. Ini kali pertama nieyl pergi Hotel Mercure Putrajaya untuk bekerja, rupanya selalu je lalu lalang depan hotel tu cuma tak tahu itu rupanya itu hotelnya. So, semalam memang kita buat rehearsal sampai lewat petang. 

Masa rehearsal nieyl berlakon menjadi Ketua Perkhidmatan (KP) , kalau tengok gambar tu macam ye..ye je nak berucakap kan hehehe..padahal cakap " Assalamulaikum, terima kasih" hahaha..

Ini adalah event pertama nieyl sejak berpindah ke bahagian yang baru ni. Alhamdulillah, dapat partner yang best dan team yang supportive. Nieyl memang suka join event-event macam ni sebab dapat keluar jumpa orang kalau tidak duduk dalam office je kan. Sesekali tu seronok keluar jumpa orang ramai. 

Rehearsal habis pun dah lewat dalam pukul6.30 macam tu, so..nieyl terus balik ke rumah tapi biasalah area putrajaya ni dah macam KL, banyak kereta dan jem sesetengah tempat tu. Sampai rumah dalam pukul7 petang. Alhamdulillah.



3 comments:

  1. Akak suka hotel Mercure ni...Awal tahun hari tu akak banyak buat event dept kat Putrajaya...kalau bleh x nak dah buat event, penat mental...

    ReplyDelete
  2. Betuuul kak. Dpt kesempatan bisa event keluar tu best. Karena bisa dapat suasana baru, ketemu orang ramai. Saya suka juga. Mind Refreshing sekalian

    ReplyDelete
  3. seronok bila dpt keja luar sesekali..ubah angin gitu

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)