14 August, 2024

Bila Parcel Sampai...

Bila Parcel Sampai | Dah lama nieyl tak membeli dekat shopee untuk diri sendiri. Nak tengok apa nieyl beli ?jom nieyl share..nieyl beli perfume kebetulan tengah live dan suka tengok botol dia yang cute dan cantik. Lepas tu kebetulan, shopee bagi voucher 80%  so, nieyl terus grab 2 botol perfume 30ml dan 1 perfume 10ml untuk simpan dalam handbeg untuk emergency. 

Review customer kata bau perfume ni tahan around 4-5 jam ,so..after tu if  nak spray lagi boleh la tapi macam nieyl so far, ok je bau dia sampai petang. Petang-petang tu bau dia dah hujung-hujung ok la kan.. 

Pagi ni nieyl pakai perfume ni, bau dia macam wanita-wanita kaya dan bekerjaya macam tu. ha..sesuailah untuk orang yang kerja pejabat ni kan. hehehe

Yang ini pun best juga, wangiii..yang ni nieyl simpan dalam handbeg sebab kadang-kadang nieyl ni kalut-kalut pergi kerja terlupa nak spray perfume..ini la penyelamatnya..

Perfume yang 30ml ni harga dia Rm15 dan yang 10ml tu RM6..so, total besar rm36, guna voucher tolak-tolak nieyl kena bayar RM26..banyakkan kurang dia..berbaloi la beli kalau boleh jimat banyak. Berbelanja dengan bijak..(itupun curi-curi buka parcel dalam bilik, takut husband nampak..hahaha)




 

7 comments:

  1. Samalah kita, kalau nak buka parcel sorok-sorok.... sorok dari husband dan anak-anak...... tapi bulan ni kita belum ada beli barang online lagi....... tengah kawal nafsu membeli ini......

    ReplyDelete
  2. Perfume Akk dah nak habis, bole ushar² perfume mcm Nieyl beli ni :D

    ReplyDelete
  3. wah wah bau wanita kaya-kaya tu macam mana agaknya Nieyl hehe :) meh dekat kak ana nak bau sat :)

    ReplyDelete
  4. wah..bau wanita2 kaya gitu kan.. ha ha ha..
    kak ayu pun suka beli perfume..but yg mur mur je la...
    sekarang ni semua kena beli extra, utk anak dara tu pun...

    ReplyDelete
  5. Dalam cart Tik Tok kak SA ada banyak perfume gak...hahaha..ntah bila nak check out

    ReplyDelete
  6. Inspired parfume yaaa. Saya pernah beli, kadang dapatlah yg wanginya memang macam parfum originalnya. Tp ada juga yg wangi dia terlalu strong sangat, tak mirip dengan yg original.

    Baccarat rouge itu saya suka. Waktu itu saya beli yg original dan inspired parfume nya. Aroma awal mirip, tapi lama2 yg dupe makin strong. Jadi tak masuk dengan selera saya. Tapi yg ORI memang sedaaap aroma dia ❤️❤️

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)