26 September, 2024

Sesi bergambar Hari Ke-2

 

Sesi bergambar hari Ke-2 | Seperti yang dijanjikan, hari ni nieyl nak share sesi bergambar nieyl dan family sebagai kenang kenangan. Macam yang dekat atas tu ada 6 kumpulan, itulah dia ahli-ahlinya mengikut cabutan warna bola. Rezeki nieyl dapat sekumpulan dengan husband hahaha..



Masih mencari jodoh


Kemudian, kita bergambar bersama keluarga masing-masing, inilah dia adik beradik nieyl dan keluarga mereka tapi ada seorang adik nieyl tak dapat join. Hopefully next family day dia dapatlah join sama-sama. Tinggal seorang je anak ayah nieyl tak belum bertemu jodoh, yang ni pun semoga jodohnya sampai tak lama lagi..untuk kami tutup buku..hehehe

ini keluarga besar nieyl insyaÁllah tahun depan akan bertambah lagi ahli keluarga baru..
Makin besar keluarga Hj. Parman 


Habis je sesi sukaneka dan bergambar, kita buat aktiviti bebas ada yang nak mandi pool, ada yang nak sambung tidur, ada yang nak prepare untuk acara malam kemuncak pula.

Pukul5 petang je Team BBQ terus beraksi membakar ayam, kambing, sosej dan lain-lain untuk makan malam. Nak membakar ni ambil masa juga, sebab tu nieyl setkan pukul5 dan kalau boleh semasa majlis penutup, semua orang berkumpul dan tak perlu lagi membakar bagai jadi semua orang boleh enjoy. 

Ok next nieyl share majlis penutup dan penyampaian hadiah pula okay...stay tuned!








4 comments:

  1. memang meriah sgt..best!! x sabar nak plan family day plak rasanya bila tgk pic2 Nieyl ni

    ReplyDelete
  2. Ramai ahli keluarga Nieyl ye 👍
    Masing² ada task ye, bagus...

    ReplyDelete
  3. Seronoknya, nak buat macam ni dan nak manage everyone memang kena banyak sabar kan...kena yang lain- lain bekerjasama dan ikut arahan...kak SA keluarga kecik..so far xde masalah lagi..cuma selalu adik lelaki tu susah nak join

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)