06 October, 2016

Kali ke - 2 pindah Office

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ 


Kali ke - 2 pindah Office | Alangkah indahnya kalau semua barang² ni ada orang tolong kemaskan, seronoknya.....udah!jangan ko nak perasan sangat ya nieyl,barang sendiri..sendiri kemas ha..huhu.. Mesti korang pelikkan kenapa la asyik kena pindah je.. kalau baca entry tahun lepas  , begini juga lah keadaannya. 


Bila kotak dah diedarkan, pepandai lah kemas barang² masuk dalam kotak yang di beri, Alhamdulillah sangat sebab kali ke-2 pindah nie barang tak banyak sebab masa pindah first time tu semuanya dah buang. jadi,kali ini banyak yang mana perlu sahaja.


Setakat ini 3 kotak barang peribadi dan 2 kotak dokumen yang kena bawa..wah!peribadi lagi banyak ya..hahaha..biasa lah PA,barang hiasan je dah 1 kotak..huhu..ini belum campur lagi barang² yang nak di beli bila masuk bilik baru..hahahaha..


Semalam bermula proses wrap segala cermin,frame dan sofa² untuk di bawa ke opis baru nanti, bungkus sini nanti next week kemas opis baru pulak. Rasanya kan macam baru aje lagi duduk opis yang sekarang nie. Hmm..tapi nak buat macam mana kan, ayah dah panggil kami balik ke kampung halaman. hihihi..


Ini sebelum kemas, sekarang nie semua dah masuk dalam kotak so,atas meja dah clear dah segala barang semuanya dah wrap masuk dalam kotak. hanya tinggal pencel box sahaja. 



Ha..meh dekat sikit,nak share plan kedudukan di opis baru InsyaÁllah bulan depan dah 100% di sana. bilik nieyl ngan bos nieyl yang warna pink tu. Actually bahagian nieyl akan pindah ke aras 3-6, so..nieyl akan berada di aras 6 bersama timbalan dan pengarah. So far,last week sempat dah pergi jenguk bilik bos ngan bilik PA..dah siap 90% cuma tinggal nak masukkan perabot. 

Oklah nanti nieyl share lagi perkembangan baru pindah opis ni ya..sekarang nie masih lagi mengemas apa yang patut supaya tak ada yang tertinggal. Doakan semoga semuanya berjalan dengan lancar ya..
  Sign Blog photo sign blog_zps0lh8t4jo.png

10 comments:

  1. berpindah lagi paling penat sekali..

    AM pun dalam proses berpindah juga bukan pindah opis tapi pindah rumah..
    Posting terbaru AM
    Rumah Idaman : Pemasangan Tangki Air


    Ikhlas dari
    AlongMisuari.com

    ReplyDelete
  2. Selamat berpindah ke ofis baru. Memang 1 ofis pindah yer?

    Regards,
    SNM_Yana Afi Mohamed

    ReplyDelete
  3. Selamat mengemaskan barang nieyl :)
    PG pun akan berpindah juga. Tapi pindah tempat duduk je la :D

    ReplyDelete
  4. penat juga berpindah pejabat ni kan pernah rasa juga dulu2 la

    ReplyDelete
  5. Semoga dapat opis baru yang lebih selesa.
    Baru seronok bekerja.

    ReplyDelete
  6. Salam.. memang penat sgt kan. KA pun baru je pindah off baru. Penat pun x 100% hilang lagi. He3

    ReplyDelete
  7. memang penat la kalu pindah..pindah opis pun kita jugak yang nak susun semula nanti..kan?/

    ReplyDelete
  8. Adoiiii.... bab pindah pindah ni memang malas sungguhlah. Nak mengemas nak pindah satu hal, nak menyusun balik tu satu hal pulakkan....

    ReplyDelete
  9. new workstation... new spirit la in shaa Allah :)

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)