06 September, 2018

Shopathon Blogger Contest



Shopathon Blogger Contest anjuran LAZADA kali ini. Rajin lazada buat contest untuk blogger, moga kali ini join adalah la habuan yang berbaloi. Kepada mereka yang memang setia dengan Lazada ni, nak beritahu yang Lazada sedang membuat Sale Paling Crazy weh! 9.9 Festival Sale yang akan bermula pada hari ini 6 - 9 September 2018 jadi korang jangan lupa rebut peluang membeli barang kesukaan korang time ni...pasti lebih berbaloi-baloi.

3 PRODUK LAZADA MENJADI IDAMAN


Nak gantikan table study yang lama selain tu nak memberi semangat baru dalam menulis di rumah sebab terlalu banyak masa di habiskan di rumah sekarang ini. Jadi, perlukan semuanya, kononnya begitu lah, harapnya boleh beli la nanti..


Cube storage ni dah lama nak beli sebenarnya memandangkan baju kami suami isteri semakin hari semakin banyak. Mana datangnya pun tak tahu la, sampai penuh dah almari yang sedia ada. So, mungkin kalau pakai cube macam ni nampak lebih kemas dan tak perlu guna ruang yang besar seperti kalau beli almari yang lain.


Tv Cabinet seperti ini amat diperlukan sebab senang gantung je so, habuk-habuk tak terselit dekat bawah cabinet.Nak sapu pun senang tak perlu nak pindah-pindah kan cabinet tv. Lagipun nampak lebih kemas nanti rumah kita kalau tak terlalu banyak sangat perabut di lantai rumah. Masih berada di dalam wishlist, harap dapat juga beli yang ini untuk rumah nieyl nanti.

Jangan lepaskan peluang yang menarik ni okay KLIK SINI je pun tak apa... Doakan nieyl ya..mengharap tu tak la..tapi kalau rezeki, Alhamdulillah..sebab rasanya dah kali ke berapa ntah join lazada punya contest. Asyik tak menang je, so..makin malas pula..hehehe..so, harap menang la..hehehe


10 comments:

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)