08 January, 2018

Terima Kasih Zalora, 3 sekali beli

Terima Kasih Zalora, 3 sekali beli | Selamat Pagi Semua..Ada yang monday blues tak pagi ni yala hujan pagi-pagi ni kan sedap tarik selimut..Apa-apa pun selamat bekerja kepada yang bekerja ok. Semoga minggu ini lebih baik dari minggu-minggu yang lepas.  Nieyl dah lama tak shopping handbeg tau, hari tu ada bercollaborate dengan Zalora..So,dapat vouchers nieyl beli semua handbeg yang nieyl suka. 


Kalau korang perasan semua yang nieyl beli adalah sling beg, sebab nieyl memang suka sling beg sebab lebih selamat dari bawa handbeg biasa yang sangkut dekat bahu. Jom cuci mata tengok gambar handbeg yang nieyl beli.


Handbeg ni nieyl dah rasmikan hari ini bawa pergi office, warna purple yang nieyl pilih sebab purple boleh dijayakan dengan apa sahaja warna baju,tak akan nampak kekok la..just nice..


Biasalah warna hitam memang menjadi salah satu warna pilhan nieyl, sebab warna selamat dan kombinasi warna kelabu,hitam dan rantai warna gold memang nampak macam warna mahal gituuu.. padahal murah je beg ni...that why nieyl beli untuk memudahkan nieyl klu nak keluar g shopping hanya bawa handphone dan wallet...itu sahaja...


Kata husband, banyak-banyak handbeg ni nak buat apa? itu jela soalan selalu kalau nieyl beli barang sebabnya bila beli , dia pening kepala nak susun barang-barang nieyl dekat mana sebab tempat dah terhad...so,mula la sesi berjanji tidak akan beli handbeg lagi pakai handbeg sampai koyak.. agak² korang husband nieyl nak percaya ke kata-kata nieyl tu..hahaha..dia gelak lagi adalah..dia kata bersyukur la kalau nieyl tak beli barang lagi..tapi dia kata itu tak mungkin..hahaha..

Terima kasih Zalora, Alhamdulillah...every year akan ada collaborate dengan Zalora..Rezeki..Amin..

4 comments:

  1. cANTIK DAN COMEL JER SEMUA HANDBAG TU..ALAAAA NAMA PUN WANITA KAN..WANITA DAN HANDBAG BERPISAH TIADA...YE TAK?

    ReplyDelete
  2. cantiknyaaa..dah lama x soping henbeg kat zalora...hihi

    ReplyDelete
  3. Semua cantik - cantik . Mata CCL berkenan beg purple tu

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)