17 May, 2017

Neutrogena®’s fashion Show meraikan kegembiraan kulit yang sihat


Kini muncul fesyen yang boleh dipakai untuk semua musim! Memperkenalkan Neutrogena® Happy Skin 24/7 koleksi fesyen, terdiri daripada 30 rekaan yang berlangsung di Mercedes-Benz STYLO Asia Fashion Festival (MBSTYLOAFF) 2017.

Pereka fesyen tempatan yang terlibat adalah Kittie Yiyi dan Hazzer Wan Lee, Happy koleksi Skin 24/7 menggambarkan mood gembira dengan yang sihat dan cantik.


Menurut Julia Teo, Pengarah Pemasaran Bersekutu Johnson & Johnson , yang memasarkan Neutrogena® di Malaysia,kulit yang sihat dan cantik adalah satu kegembiraan pada wanita di seluruh dunia. "Sebagai No.1 jenama dermatologi yang disarankan kami percaya kecantikan bermula dengan kulit yang sihat - dan memberi tenaga positif dalam kehidupan seharian mereka. Bayangkan anda melihat cermin setiap pagi untuk melihat kulit yang sihat dan berseri, secara semulajadi mood anda akan menjadi sangat baik dan bersemangat.Itulah sebabnya kempen terbaru kami menyokong Happy Skin 24/7 dengan Neutrogena®, "katanya.

Teo berkata: "Menerusi fesyen show kami di Mercedes-Benz STYLO AsiaFashionFestival, kami berharap dapat mempamerkan kegembiraan apabila mempunyai kulit yang sihat dan cantik, hasil daripada menggunakan Neutrogena® penjagaan kulit, dan berkongsi dengan wanita Malaysia -  cara ini adalah yang terbaik untuk tampil dengan koleksi fesyen, yang diilhamkan oleh konsep Happy Skin "!

Tambah Teo lagi, "Tidak dapat dinafikan bahawa wanita dan fesyen seperti isi dengan kuku. Melalui koleksi fesyen kami, kami ingin memberitahu setiap wanita Malaysia bahawa mereka boleh menggunakan Neutrogena® untuk mendapatkan kulit yang sihat dan cantik ".

"Happy Kulit adalah sesuai untuk semua musim - ia bukan terhad pada satu musim sahaja.Oleh itu, kita berharap menerusi koleksi pereka fesyen kami, ianya menunjukkan bahawa anda boleh kelihatan cantik  dengan Neutrogena®, dan kekal bahagia sepanjang masa!



Kami berkolaborasi dengan Kittie Yiyi dan Hazzer Wan Lee - dua pereka fesyen yang mendapat inspirasi dari perkara-perkara yang menarik minat mereka dalam mewujudkan corak yang menarik dan warna! Terima kasih kepada kreativiti dan kerja keras mereka, kita akan dapat melihat konsep kegembiraan Neutrogena® Happy Skin 24/7 konsep untuk hidup malam ini, "sambung Teo.

Personaliti Kittie Yiyi’s dapat dilihat keunikan dalam setiap rekaannya, dimana kebanyakkannya ranggi,riang tapi amat bergaya. Moto yang dipegang oleh graduan Raffles Design Institute KL ini adalah  “Whatever you decide to wear, make sure it makes you happy!”

Koleksi Kittie ini diilhamkan oleh gadis pantai.  Datang dari kawasan pantai yang jauh, dia meneroka ke bandar dengan pakaian yang selesa dan cantik. kebahagiaan terpancar di wajahnya - dan ia menunjukkan dengan cara dia berpakaian. Koleksi pakaian yang kembang, bercorak menonjolkan lagi keyakinan diri sendiri dengan ciri potongan yang lut sinar.

Hazzer Wan Lee, pengarah kreatif HWL oleh Hazzer Wan Lee Fesyen Atelier Kuala Lumpur, ada kelulusan ijazah dalam Fashion and Apparel Design  dari Herriot-Watt University, Scotland.



Koleksi fesyen Hazzer pula  diilhamkan oleh percikan air - dimana ianya merupakan set rangkaian Neutrogena® Deep Clean dan langkah pertama untuk Happy Skin 24/7! garisan cecair yang megalir serta lapisan beralunan digabungkan bagi menyerlahkan tenaga dan keindahan air dalam tona biru,hijau,oran dan merah jambu. Dengan menggunakan lapisan teknik bahan yang berbeza seperti denim, organdy, kulit PU, sutera kapas dan kain kesan 3D yang unik yang meniru pergerakan air.

Jangan lupa saksikan fesyen show Neutrogena® Happy Skin 24/7 di Mercedes-Benz STYLO AsiaFashionFestival 2017 online! Butiran di Facebook dan Instagram Neutrogena® Malaysia:https://www.facebook.com/myneutrogena/

1 comment:

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)