Assalamualaikum..
Morning, selamat pagi..
Ayuh!mulakan hari ini dengan hati yang tenang & posistif..
Pagi ini nieyl nak minta semua yang baca entry nieyl pagi ni..
sama-sama doakan kesembuhan Mama kawan nieyl
yang kini berada dihospital, menerima rawatan selepas disahkan kanser tahun lepas..
semalam di masukkan ke hospital sebab masalah kaki..
MRI telah di buat semalam..
Semoga resultnya baik-baik sahaja...
Aminnn...
Morning, selamat pagi..
Ayuh!mulakan hari ini dengan hati yang tenang & posistif..
Pagi ini nieyl nak minta semua yang baca entry nieyl pagi ni..
sama-sama doakan kesembuhan Mama kawan nieyl
yang kini berada dihospital, menerima rawatan selepas disahkan kanser tahun lepas..
semalam di masukkan ke hospital sebab masalah kaki..
MRI telah di buat semalam..
Semoga resultnya baik-baik sahaja...
Aminnn...

pagi..
ReplyDeletemoga mama cepat sembuh ye nieyl
selamat pagi nieyl..
ReplyDeletesemoga mama kawan nieyl diberikan kesembuhan, aamin
hai niely....lama kak mieja tk datang sini.....hugs hugs....
ReplyDeletesemoga Mamam dikurniakan kesihatan...aamiin
ReplyDeleteKak Ayu baru seminggu bfast telur, kenyang je pun sebenarnya kann.. harap2 dpt la istiqomah..aamiin...caiyok caiyok