05 February, 2020

Lovingly signed hk | Personalised baby gift

Personalised baby gift by LOVINGLY SIGNED | Bila ada berita kelahiran sahaja mesti perkara pertama yang difikirkan adalah nak beri apa sebagai hadiah kan? Tidak kira rakan sekerja, kawan-kawan sekolah mahupun saudara mara. Kalau sebelum-sebelum ni , kita akan pilih untuk berikan hamper sebagai hadiah. Hampers di pasaran kalau kita tengok , lebih kurang sama sahaja. Dalam hampers mesti akan ada barang keperluan baby, mandian baby dan juga set baju baby mengikut jantina.

Mesti kita dah boring dengan hamper yang ada dipasaraya kan, meh nieyl nak share satu online shop yang paling best untuk beli hamper yang lain dari yang ada dipasaraya, ha...percaya ke tidak?kalau tak percaya jom klik-klik LOVINGLY SIGNED. Korang boleh dapatkan baby gift di Lovingly Signed Hong Kong.


Lovingly Signed?

Lovingly Signed mengeluarkan produk bayi yang paling cantik dari seluruh dunia, ianya boleh di-personalises barangan tersebut dengan nama pilihan anda, dibungkuskan dengan penuh kasih sayang dalam signature gift boxes dan delivery terus ke pintu anda. From Singapore with Loveee Lovingly Signed membawa bersama teknologi terkini, inovasi dan reka bentuk untuk mencipta hadiah yang paling indah hanya untuk anda, dengan perkhidmatan pelanggan yang luar biasa untuk dipadankan. Kini bukan sahaja di Singapore malah ia kini di jual di Hong Kong juga. 

Gift Hampers

Wow!bila klik je website https://lovinglysigned.hk/ ni rasa terus nak pengsan sebab semua barangan dan hampers dia sangat comel, geram nieyl tengok lagi-lagi warna pink tu. Rasa kalau kaya nak beli semua hampers dalam website tu. 


PERSONALISED BABY GIRL WELCOME GIFT SET


Set ini mengandungi 3 produk seperti berikut:-

  • Pink Gingham Robe Size: 0-6 months. Fabric: 100% Cotton Towelling. Machine washable at 40 degrees. 
  • Cotton Baby Grow Size: 0-3 months. 100% Cotton. Machine washable at 40 degrees. 
  • Cotton Pink Cellular Blanket Size: 70 x 90cm. Pink Fabric: 100% Cotton. Machine washable at 40 degrees. 
  • Pink JellyCat Bunny Suitable from birth upwards.

PERSONALISED MAGIC BUNNY GIFT SET


Set ini mengandungi 2 produk seperti berikut:-
  •  selimut tebal : 90 x90 cm
  • The Magic Bunny : 15 cm 


HOSPITAL TO HOME



Set ini mengandungi 3 produk seperti berikut:-
  • Soft Grey Cotton Cellular Blanket Size: 70 x 90cm. Fabric: 100% Cotton. 
  • Cream Bunny Comforter Suitable from birth onwards. 
  • Grey Bunny Suitable from birth onwards.

Yang nieyl share ini hanya sebahagian je tau, banyak lagi hamper - gamper yang cantik dan comel-comel di website lovingly signed tu, korang boleh pilih mengikut kesukaan korang.

Selain dari itu, kita boleh  personalized nama di setiap produk ( dalam 8 - 12 huruf mengikut spesifikasi produk) dan oleh pilih warna untuk nama yang di sulam di atas produk mengikut kesesuaian dan citarasa kita dan yang paling best  setiap produk di bungkus cantik di dalam Signature Lovingly Signed gift box. Best kan? so, sangat rugi tak beli dekat website tu. Nieyl pula rasa teringin nak beli untuk diri sendiri.

Cara Membuat Pembayaran dan Penghantaran

Penghantaran adalah Percuma dari Caj untuk semua tempahan yang akan dihantar di Hong Kong dan mengambil purata antara 2 hingga 3 hari bekerja.

Pembayaran Anda pada kad kredit atau resit PayPal akan muncul sebagai caj yang Dibawah Lovingly Signed. Lovingly Signed Limited menggunakan Braintree dan PayPal untuk mengambil pembayaran. Braintree adalah pintu masuk pembayaran yang dimiliki oleh PayPal. Braintree adalah platform pembayaran penuh yang membolehkan fleksibiliti menggunakan pembayaran melalui Visa / MasterCard dan PayPal .

Lovingly Signed menggunakan langkah-langkah keselamatan terkini untuk melindungi maklumat anda apabila anda berbelanja dengan kami. Semua pembayaran dikumpulkan dan diproses oleh pembekal Braintree dan PayPal kami yang selamat. Kami tidak melihat atau menyimpan nombor kad kredit anda sebelum ini.




FACEBOOK : Lovingly Signed 
INSTAGRAM : Lovingly Signed 

4 comments:

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)