17 October, 2019

Tidak Tahu Sesuatu, Kena Belajar


Assalamualaikum semua...
Dah breakfast belum?Kalau belum, jangan skup breakfast ok..
Sebab nak mulakan kerja dengan tenaga..
Kalau perut kosong macam mana nak fokus kan..perut asyik bunyi je minta makanan..
Everything you dont know is something you can learn..
Jadi, kalau kita tak belajar buat sesuatu perkara tu..
sampai bila-bila pun kita tak akan tahu..
jangan malu bertanya nanti sesat jalan ♥

7 comments:

  1. Belajar adalah satu tugas yang tiada akhirnya selagi masih bernyawa. Setiap hari mesti ada perkara baru yang kita akan pelajari.

    ReplyDelete
  2. betul sangat tu kak nieyl, kalau perut kosong memang tak mampu nak buat kerja. Kalau siap pun hasilnya tak cantik

    ReplyDelete
  3. kalau tak belajar tak tahu.btw, ada typo tu nieyl. skup->skip

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)