30 May, 2018

Surprise!hadiah untuk officemate

Bila bab beli hadiah ni memang fail tau, sebab kalau boleh nak bagi hadiah yang orang suka dan orang pakai. Dua officemate nieyl dapat bertukar keluar dari jabatan nieyl kerja dieorang pergi ke kementerian untuk belajar benda baru. Lagipun dieorang ni dah kira otai dekat sini sebab dah melebihi 10 tahun dah pun dekat jabatan ni. 


Dieorang ni suka tupperware rupanya. So kitaorang share dalam 10 orang untuk belikan dieorang hadiah yang dieorang suka tapi surprise dieorang tak tahu pun.. Sebabnya kitaorang beli atas nama dieorang , bila barang sampai..dieorang macam terpinga-pinga sedangkan dieorang tak ada pun beli barang. Nampak tak excited muka dieorang buka hadiah..


Senyum lebar bila buka-buka tupperware yang memang dia nak beli, sama juga dengan yang tengah buka kotak tu, asyik kata nak beli, asyik usha je..so kami tunaikan wish list dia.. Happy bila hadiah pemberian dieorang suka..


Dalam pada happy,sedih tetap ada juga tau. Dieorang berdua ni bukan sahaja officemate tapi kakak-kakak nieyl yang apa-apa sahaja akan ingat nieyl. Tq korang... Happy sebab korang dah lama nak buat benda baru,Alhamdulillah Allah makbulkan doa korang..Tapi sedih sebab dah kurang geng shopping, geng makan, geng sembang. 

Walau macam mana pun good luck di tempat baru okay,InsyaÁllah lepas raya nanti kte plan keluar sama-sama lagi okay...

4 comments:

  1. Alhamdulillah.. seronok mereka terima hadiah yang disukai.. Semoga ukhwah Nieyl dan mereka terus berkekalan walaupun dah tak kerja di tempat yang sama..

    ReplyDelete
  2. bestnya dapat suprise barang yang diidamkan. Terserlah muka happy masing2

    ReplyDelete
  3. wah happy diorg..bguslah happykan org lain..dpt pahala

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)