01 December, 2017

Segmen Suai Kenal Bloggers Seluruh Malaysia


KENALI PEMILIK BLOG SEINDAHCERITA

Nama panggilan di alam maya dan dunia blog Nieyl.Baru berusia 29 tahun, telah mendirikan rumahtangga pada tahun 2012 dan masih lagi belum ada rezeki untuk memiliki cahaya mata..Merupakan anak yang ke-8 dari 9 adik beradik dan mempunyai seorang suami yang sangat baik,sporting dan sangat memahami nieyl dan tidak penting dia bukan seorang yang cemburu buta.  Mula menulis blog pada tahun 2009 atas sebab ingin menyimpan semua memori dalam bentuk maya ala - ala diari online. 

Dari menulis tentang personal life,kini menulis pelbagai isu dan topik untuk dikongsikan kepada mereka yang mengikuti blog seindahcerita. Hobi nieyl adalah melayari internet sebab nieyl buat biz online sebagai part time job dan nieyl suka memasak. Kebanyakkan masakan yang nieyl masak nieyl akan share dalam blog resepi - resepi untuk dijadikan rujukan dan panduan.

Pengalaman yang paling teruk dalam dunia blog sejak nieyl join, bila baru berjinak dalam dunia blogger, nieyl di ganggu dengan pemberi komen yang psiko dengan meninggalkan komen-komen yang negatif dan berunsurkan lucah..Ya Allah time tu hanya satu je yang terlintas dalam kepala ni nak stop berblogging. Memang nieyl berhenti seketika untuk pulihkan semula semangat untuk menulis semula..Itulah pengalaman yang nieyl tak boeh lupa sampai bila-bila..Yang penting adalah kita jujur dan kuat dalam menyampaikan maklumat yang betul.

Semoga tahun depan nieyl lebih rajin menulis,lebih banyak idea dan lebih dimurahkan rezeki dalam apa juga yang nieyl lakukan,korang doakan juga okay..

Untuk menyertai Segmen ini,



No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)