31 January, 2011

Picnik depan umah~BBQ

Korang banyak keje x arini?
Aku kat cnie dah rase mood cuti nie..
Huhuhu..aku baru jer selesai apply cuti..
Tok esok ngan lusa~~
Wah!sakan cuti bulan nie..
Dah lame x cuti panjang cmnie..

Nie nak share ckit ngan korang..
(de ke org yg nak bace?)huhu..
Sabtu lepas balik dr farewell..
Klu ikutkan nak g makan ngan ayune..
Last minit x jd sebab die de hal yg lg urgent..
So,aku lepak ar kat umah..
Tgh2 lepak..borak..
Tetibe idea bbbbaaaaiiikkkk punyerrrr dtg...
Huhu..

Mule2 tu igt men2 jer..
Aku teringin nak wat BBQ kat luar umah..
Ptg tu gak abg ipar aku g beli barang2 nak wat BBQ..
De sotong.ketam.udang.ikan cencaru,kerang~
Huhuhu...besar2 gak..Abis dekat 60 gak ar..
So,pas maghrib start bakar...
Wlaupun hujan~~tetap best...
Makan-makan abis kol10.00 mlm..
So,raye cina nie..dgr kate nak wat lg..
Sbb rmai ahli keluarge yg balik..huhu..
Mesti meriah kan...

Jom layan gambar~~

Antara bahan2 nyer..

tu mangsa panggang..tgh get ready...

Ikan:tolong~~
Udang:jgn panggang saye!
Ketam:saye nak lari~~
Sotong:tolong~saya x nak dipanggang~~

Sempat lagi tu~
Dieorg nie nak jugak~~
Wah!sedap nyer..
Bekerja keras~
Hampir masak~
Nie tukang rase~~

Yang dah siap..


P/s:gambar x berapa nak cantek..huhu..sbb pkai camrea hp,nak pkai dslr x leh..sbb mase tu hujan...sayang barang~~huhuhu

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)