03 January, 2011

Filem yg baru aku tgk..


Dah kuar ari jumaat mlm..(new year)
Sabtu kuar lg..hehehe..
kuar g kenduri lenggang perut jiran sebelah umah..
hehehe..jadi wakil ayah ngan mak..
Dieorg g Pahang..

Dah balik dr kenduri..
rehat2 jap..
Petang kuar g giant kat seri kembangan..
yg baru open tu..saje jer jalan2 kat sane..
lgpn nak beli sayur ckit ngan barang kereta..

Lepas dr tu..
Singgah alamanda..sbb de booking tiket nak tgk wyg..
klu ikutkan nak tgk cter hantu kak limah tu..
Sold out plak tiket die..tension jer..
Lpas tu nak tgk la cter tron..
pun x dapat..Last2 tgk cter Aku Masih Dara..

Orang kate cter tu x best sgt..
Xpela..itu org ckp..
Aku nak tgk gak sendiri..baru tahu kan..
Btl x...hehehe..

mcner ek nak ckp cter nie..
bagi aku lah kan..
cter nie best sebenarnyer..cume jalan cter die jer..
Pastu aksi2 tu jer kureng sesuai..
benda tu memang realiti skrg kan..
Tapi pedoman serta pengajaran nyer banyak..=)

walau bagaimanapun,cubaan yg baik..=)
Lepas nie nak tgh Damping Malam plak..
"Itupun klu aku berjaya menonton..
hehehe..sbb aku nie penakut..

2 comments:

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)