17 January, 2011

Kegembiraan di pagi isnin..



Morning sume..
Arini ari isnin kan..
Huhu..mood keje mest belum de saat2 nie kan..
hehehe..same la ngan aku nie ha..
Sbb tu ar wat n3 dlu..(jahatnyer aku nie)

So,pagi isnin..
Tertiba jer...mood tu ceria semacam jer..
Xde ape2 la..cume hepi ckit jer..
Sbb pasnie mak aku xde dah nak taye bile?bila?dan bila?
Heheh..sbb smlm aku dpt call dari Mr.E..

Mr.E bgtaw yg family die nak masuk merisik..
Hehehe..pastu aku terus kasi taw mak aku..
Mak aku Ya Allah...punyer la hepi..
tersenyum x benti2..hehehe..
br nak masuk merisik..
Belum tunang n kawen lg mak..hehehe

4 comments:

  1. wah ..Tahniah .. okla tuh. at least dh ader permulaan untuk ke jalan itu kan?nti jgn lupe jemput yer..:D

    ReplyDelete
  2. kak zana:heheh...insya'allah..akan jemput semua..

    ReplyDelete
  3. kak asiah:thanks..insya'allah..de la..surprice...

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)