24 January, 2011

hormon M terlebih

Selamat pagi..
Aduh..terasa malas ler sesangat2..
nak pegi keje arini..hehehe..
Biase la dah 2 ari cuti kan..
naik keje jer..hormon kemalasan tu terlebih ckit..
Hehehehe..

Skrg nie..
Aku sampai jer opis..
Aku jalan2 ke blog yg aku follow sambil tinggalkan komen..
Hah!aku bukan curi tulang ok..
Actually aku smpai opis kol6.45..
So,aku masuk keje kol7.30..
jadi..byk lagi mase kan..hehehe..

Best jer bace blog org len..
Org len x taw ar best ke bace blog aku entah ape2 nie..
G blog sane..penuh gambar..
G blog sini penuh gambar..
huhu..blog aku jarang de gambar..hehehe..
Sbb skrg nie jarang kuar umah..
Xkan nak posing gambar dlm umah lak kan..
hehehe...

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)