06 January, 2011

hampir langgar tiang..

Morning..
Pagi nie nak share ckit psl pengalaman..
Pengalaman keje?tak la..
Pagi nie,aku was-was nak drive g keje..
Sebab nyer..aku de masalah penglihatan..
hah?kenape?
Aku tak blh nak memandu dlm keadaan gelap n hujan..

So,disebabkan pagi td..
Aku terpakse sbb x nak susahkan sesiapa..
Aku berani kan diri berbekalkan doa mak..
Aku hampir2 langgar tiang..
nasib baik lah..
Allah tu panjangkan umur aku..

Hari nie..
Pertama n terakhir..
Aku bawak kete dlm keadaan hujan..
next time x nak lg..aku takut..

3 comments:

  1. mmg bahaya kan nak2 kalau hujan yg betul2 lebat..huhh ngeri nk bwk kete...

    seb baek tk jadi apa...hati2 ye laen kali...

    ReplyDelete
  2. petua my friend...kalau nak memandu time hari gelap dan hujan, pakai spek hitam... jalan nampak clear nnti...

    try la...

    ReplyDelete
  3. Kak fieza:tu la..takut gler..
    Kak iza:btl ker?nanti sye try...

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)