14 January, 2011

Celoteh pagi..

Morning..
Klu smlm aku x sempat nak membebel pagi2..
Arini de kesempatan membebel..
hehehe..sesuai ke gune perkataan membebel?
Hehehe..gune perkataan berbicara sedap ckit bunyi nyer..

Smlm balik keje..
Terus g k4..nak carik hadiah..
Tok member yg br bersalin tu..
kteorg kumpul wet tok beli hadiah tu..
Focus nak beli tu jer..

tetibe troli aku penuh..
Hehehe..penuh ngan barang aku..
Tu la aku nie,ckp x super bikin kan..hehehe..
Pastu tetibe plak nak wat spegheti..
Carik la barang nyer..

Sampai kaunter..
Amek KAW! RM138..
Huhuhu...ape la aku beli agak nyer smpai mahal cmtu..
Ish2..padahal,barang x sampai 10 unit..huhuhu

2 comments:

  1. nak tunggu turn yan plak dapat hadiah bersalin...bilalah tu yerk...

    ReplyDelete
  2. Hehehehe...klu nak hadiah kena la bersalin dlu..hehehe..mest dpt byk hadiah...

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)