14 August, 2019

Stylish tudung orang tunang

Stylish tudung orang tunang | Dalam keluarga husband semua adik beradik dia dah kahwin, dah takkan ada kenduri kahwin lagi dah lepas ni InsyaÁllah lah doa yang baik-baik ya. Jadi, keakraban jiran-jiran MIL nieyl ni bukan sahaja takat mak-mak sahaja, malah kami yang anak-anak menantu pun Alhamdulillah rapat seperti keluarga. 


Baru-baru ini anak jiran MIL nak bertunang, jadi adik ipar nieyl ambil bahagian make up dan nieyl ambil bahagian tudung, walaupun tak biasa pakaikan orang tudung tapi try my best lah untuk pakaikan juga. Sebab kalau diri sendiri yang pakai kita tahu dekat mana lebih, dekat mana pendek semua tu kan. 


Nampak kegigihan sampai jarum pun dekat bibir tu..


Alhamdulillah, semuanya dipermudahkan InsyaÁllah tahun depan akan berlangsung majlis pernikahan dan persandingan. Kami ini adalah penyeri majlis orang, nampak keceriaan di muka masing-masing. 


Sedikit pesanan untuk diri sendiri dan yang lain.Dalam pada kita berkawan jangan sesekali kita ada rasa sikap iri hati ataupun dengki terhadap kawan-kawan kita. Berkawan itu biarlah ikhlas, sebab kalau kita ikhlas InsyaÁllah Allah itu akan jaga persahabatan kita tu hingga ke akhir hayat ♥


9 comments:

  1. seronok.
    meaning, jiran dah mcm famili ye nieyl :)
    alhamdulillah...

    ReplyDelete
  2. Suka tengok masing-masing ada bahagian menatarias bakal pengantin..

    ReplyDelete
  3. Cantik tudung.. Cantik solekan.. Alhamdulillah.

    ReplyDelete
  4. tahniah!! salam aidiladha ^^

    ReplyDelete
  5. Mudah2an kekal sehingga ke jinjang pelamin

    ReplyDelete
  6. Cantik betul solekan untuk bakal pengantin dan tahniah pada bakal pengantin... BTW TAHNIAH saya ucapkan pada awak kerana awak terpilih untuk menjadi Top Commentator dalam jurnal saya.. Untuk keterangan lanjut, boleh baca nota saya..

    http://www.shikinrazali.com/2019/08/top-commentator-bulan-ogos-2019-tahniah.html

    ReplyDelete
  7. Wah...jadi ala ala mak andam gitu. Caya la...alhamdulillah sgt dikurniakan jiran yg dah mcm family kan... meriah.

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)