09 April, 2018

Buat Duit Dengan Marketplace Tok Syed

Buat Side Income Dengan Marletplace Tok Syed | Setiap kali dapat gaji mesti akan buat kira-kira untuk pembahagian duit ke arah yang wajib seperti pembayaran kereta, bil-bil rumah dan beli keperluan rumah untuk sebulan. Kadang-kadang ada baki pun cukup - cukup sahaja untuk sampai cukup bulan. Baru-baru ini kawan blogger ada share dengan nieyl untuk join buat duit online dengan Marketplace Tok Syed. 

Mula-mula tu rasa was-was juga tapi selepas google, banyak info-info tentang Marketplace Tok Syed yang rakan-rakan bagi feedback yang positif. Marketplace Tok Syed ini ialah satu cara pemasaran online yang menggunakan semua media sosial kita untuk share produk dan review yang ada pada Marketplace Tok Syed. Jadi, sesiapa sahaja yang ada media sosial boleh cuba cara ini untuk menambahkan pendapatan sampingan.


Untuk menjana pendapatan bersama Marketplace Tok Syed ada beberapa cara iaitu :-
  1. Jual beli produk di Marketplace
  2. Menjadi pengedar produk Tok Syed
  3. Melaluii affiliate
  4. Buat jobs di Marketplace

Jual beli produk di marketplace

Kebiasaanya kalau kita nak jual produk kita perlu menjual di website sendiri ataupun mempamerkan barang yang kita nak jual tapi dengan Marketplace Tok Syed kita tidak perlu berbuat sedemikian, kita sendiri boleh jadikan Marketplace Tok Syed ini sebagai kita punya e-commerce dimana setiap produk akan di review oleh pihak admin.Jadi,kita tidak perlu nak risau macam mana nak pasarkan barangan tersebut.


Menjadi pengedar Prok Tok Syed

Ada yang bertanya macam mana nak jadi pengedar produk Tok Syed ini..meh nieyl share cara yang lebih mudah dan cepat. Korang cuma perlu hubungi pihak HQ Marketplace Tok Syed melalui WhatsApp yang di sediakan ini (http://wasap.my/60168262990/Salam+Saya+Berminat+Jadi+Pengedar+TSD). Dimana mereka akan membantu korang untuk menjadi pengedar yang sah dan beritahu bagaimana korang boleh menjana pendapatan dengan menjadi pengedar mereka.

Melalui Affiliate

Rata-rata syarikat pengeluaran produk menggunakan teknik pemasaran dan pengiklanan melalui program affiliate. Apabila kita menjadi orang tengah dalam mempromosikan produk orang lain melalui link affiliate yang telah kita daftarkan. Kita akan mendapat komisen secara tidak langsung apabila ada yang membeli produk melalui link affiliate kita. So,korang tidak perlu susah-susah untuk update setiap hari.

Bagi yang masih baru nak  berjinak-jinak dalam dengan perniagaan internet ini seperti nieyl ianya sangat sesuai sebab segalanya disediakan oleh  tuan punya produk. Jangan risau melalui sistem affiliate pihak bertanggungjawab boleh menjejak rekod jualan,rekod komisen setiap klik melalui id. 

Selain dari itu, di Marketplace juga kita boleh mendapatkan komisyen melalui kawan-kawan yang kita refer, lebih ramai yang refer user kita, makin banyaklah komisyen yang akan kita dapat. Mudah kan?

Tunggu apa lagi jom daftar SINI buat duit dengan mudah

Buat jobs di Marketplace

Dalam mencari side income kena ada usaha, siapa nak bagi duit free-free sahaja kan. So, nieyl suka buat jobs yang ada di Marketplace setakat ini. Sebabnya jobs yang ditawarkan bukanlah susah sangat cuma kena lebih kreatif, faham arahan dan rajin. Setiap jobs yang kita buat, ada bayaran yang ditawarkan jangan risau.

Jika korang blogger mungkin akan ada projek yang melibatkan review produk yang mungkin boleh korang boleh jadikan sumber pendapatan sampingan. Dengan menggunakan kebolehan menulis korang dalam blog dan media sosial.Best kan?

Ini antara job-job yang nieyl dah pernah buat di Marketplace.


Jom join nieyl menjana pendapatan kita bersama --> Buat Duit Dengan Tok Syed

4 comments:

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)