Shopping necklace

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ 

Seronoknya smlm cuti..haha...
tu yg tak menginggah blog uolls tu...
kualiti time sangat semalam tu...
seronok puas berjalan rasanya..
sampai kaki sakit..bahu sakit...

Hari tu keluar ngan mak...
shopping necklace..
tertarik sangat ngan necklace nie...
Walaupun pakai berhijab..
still boleh pakai tau...xperlu nak singkat kan shawl atau tudung pun...
Kena pandai pilih yang tali panjang :)
Cantik tak?hihihi

Bila dah beli yg comey² nie..
biasalah anak buah ramai perempuan....
remaja..nak bergaya...
pinjam²..:)

boleh buat sewa ni ngan dieorang nie...hihihi...


-LOVE xoxo-
  Sign Blog photo sign blog_zps0lh8t4jo.png

7 comments:

  1. cantik nanti tayang 1 gambar nk tgk

    ReplyDelete
  2. santekkkkkkk...akak mmg xleh nak pakai la rantai2 gitu yang...kang kejap lagik semek tuh tarik, mmg sadakallah la jawabnye..hihihi

    ReplyDelete
  3. Zaman ank dara suka gak beli aksesori camni.. dah jadi mak dara tak da makna dah nak layan... Hehe

    ReplyDelete
  4. Cntik. Tp kita x blh la nk pkai. Msti nti zahra trik. Hihi.. Tnggu dia pndai bergaya jgk. Blh join shopping sama.. Hihi

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...