15 February, 2018

Hilangkan Dahaga Musim Panas Ini Dengan Juice Work

Hilangkan Dahaga Musim Panas Ini Dengan Juice Work 

KUALA LUMPUR: Bunyi letupan mercun waktu larut malan, pelbagai jenis makanan yang enak dan lou sang – tidak juga lupa ang pow mari mari! – Tahun Baru Cina telah pun sampai.

Selain daripada bunyi bising, makanan dan perjumpaaan dengan rakan-rakan dan orang yang disayangi, satu perkara yang kami selalu “nikmati” pada musim ini adalah PANAS. Ya, musim ini adalah benar-benar PANAS sepanjang tahun, SETIAP TAHUN.

Tetapi, melain daripada meminum soda yang dipenuhi dengan bahan kimia dan kalori untuk menangani haba, kenape tidak memilih pemakanan yang kaya dengan nutrien yang AMAT SEDAP?

Apa yang kami maksudkan adalah jus buah dan smoothie, dan sini di Juice Works, kami mempunyai pelbagai pilihan untuk palet yang paling arif.



Untuk sekali, pernahkah anda mencuba Water Works? Diperbuat daripada campuran semangka yang menyegarkan, nenas dan jus tropika, ia adalah cawan yang penuh dengan serat dan tenaga yang baik.



Lychee Cooler kami, yang mengabungkan lychee, tembikai dan sorbet juga merupakan pilihan yang sangat popular dan menyegarkan di bawah cuaca yang panas.



Bagi mereka yang lebih suka minuman yang lebih masam, Zesty Melon kami, yang merupakan gabungan dari oren, semangka, kapur dan sorbet, adalah minuman yang terbaik untuk anda.



Akan tetapi, kegemaran musim kami adalah tidak lain daripada Prosperity Juice, yang di buat dari campuran jus dari jeruk mandarin yang indah, jambu sayuran yang sihat jantung, stroberi buah-buahan dan laici berair. Bergabung dengan sorbet yang lazat, wangi dan menyegarkan ini disokong oleh permintaan popular pada musin ini, dan seperti mananya, ia akan menyediakan anda untuk  menerima apa yang tahun baru ini.

Oleh itu, berilah badan anda satu pilihan yang lebih baik apabila anda minum untuk memerangi badan yang PANAS!

5 comments:

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)