01 April, 2019

Master Pasto Spaghetti semudah 1 2 3

Master Pasto Spaghetti semudah 1 2 3 | Salah satu makanan kegemaran nieyl adalah pasta. Jadi, bila sebut je pasta terbayang nak rebus pasta, nak buat sos lagi memang mengambil masa yang banyak untuk sediakan. Betul tak?Lagi-lagi kalau nak makan pasta Mushroom cream souce..sangat leceh.. Tetapi dengan adanya Master Pasto Spaghetti ini segalanya lebih mudah.


Adakalanya memang malas sangat nak buat spaghetti ni sebab kos yang mahal dan ambil masa yang lama. Tetapi dalam masa 3 minit nieyl boleh siapkan 3 menu spaghetti itupun hanya dengan Master Pasto . semestinya HALAL dan tidak mengandungi MSG dan bahan pengawet. Sesuai untuk kanak-kanak yang suka makan spaghetti di rumah.


Weekend yang lepas nieyl cuba masak Master Pasto Spaghetti Mushroom Cream Souce. Setiap kotak mengandungi 2 pek kedap udara yang di bungkus dengan teknologi tinggi .Ia mengandungi sebungkus spaghetti dan sebungkus sos yang kita suka. Contohnya sos Mushroom Cream Souce dalam pek tu ada isi ayam dan cendawan yang telah siap di masak. Sama juga Spaghetti telah siap di rebus ,kita cuma  panaskan sahaja mengikut dua kaedah yang di cadangkan iaitu letak dalam air panas mendidih selama 3 minit atau panaskan je dalam microwave. So, nieyl memilih untuk rebut dalam air panas je..


Ok nieyl ada tunjuk cara-cara nak rebut atau panaskan pek -pek spaghetti dan sosnya sekali..Serius sangat mudah. Ianya juga amat sesuai untuk dibawa untuk travel, holiday dan setiap rumah harus ada simpan stok Master Pasto ni untuk kita guna di masa-masa malas masak kita..hihihi


Rasa spaghetti dia Not bad,sedap dan menyelerakan. Sebab nieyl makan sorang-sorang..hihihi.. Memang nampak cendawan, ayamnya. Rasa sos dia sangat sedap orang kata cukup segala rasa..Kalau pejam mata memang rasa macam homemade punya. Korang try la..


Kalau korang pun nak cuba,  boleh layari website dan boleh survey harga dan cara-cara nak beli produk Master Pasto secara Online okay..


Facebook : Master Pasto Lioco

Instagram : @masterpasto

6 comments:

  1. Nieyl, tak sabar nak buat stock spaghetti Master Pasto.. Nampak sedap dan creamy..
    Apa yang penting HALAL dan takde MSG.. I like!

    ReplyDelete
  2. iwh ingatkan ade jual kat supermarket hehe

    ReplyDelete
  3. kak ana dah pernah try , suka yang carbonara tu sedap :) nak sdiakan pun mudah sangat :)

    ReplyDelete
  4. Spaghetti sedap tu....


    salam kenalan dari ohsenyum

    nak ajak awak, tukar link dengan blog saya. Jadi Kalau awak sudi sila comment kat mana entri blog saya ye.

    https://www.oohsenyum.com/

    Saya tunggu tau. terima kasih.

    ReplyDelete
  5. mudah sangat ni. especially untuk yang always on the go =)

    ReplyDelete
  6. menyelerakan + senan keje mak2 kat dpur..sap sap sui je masak hehehe

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)