28 May, 2018

Souvenir Dari Oversea lagi

Seronok tengok kawan-kawan pergi travel sana sini , walaupun tak dapat pergi pun tak apa lah belum ada rezeki lagi nak tinggalkan Malaysia ni, sayang Malaysia tau..kekeke.. Sekarang ni ramai yang dah tahu hobi nieyl yang suka buat keychain collection. Alhamdulillah dah makin bertambah tau keychain nieyl dekat pejabat tu. Kena letak dekat pejabat, dekat rumah masih belum ada tempat lagi yang sesuai untk simpan keychain.



Baru-baru ni nieyl dapat keychain dari Paris ,ole-ole dari timbalan pengarah. Nieyl belum lagi ada keychain Eiffel Tower lagi. So, seronok lah bila dapatkan..Hari hari boleh nampak Eiffel twer dekat bilik nieyl ni..kekekeke...


Selang seminggu lepas tu, kakak officemate kesayangan nieyl balik dari oversea juga. Dia memang rapat dengan nieyl so dia tahu la adik dia nieyl suka apa...hihihi... setiap negara dia pergi, dia beli untuk nieyl..sweetkan... yang bestnya 2x dia g dubai dgn itali ..tapi keychain dia takkan sama yang dulu dia kasi...hehehe...

Bos sebelah bilik nieyl ni pun raya ni nak pergi oversea juga ni, bila dia masuk bilik nieyl dia kata dia dah tahu nak beli apa untuk nieyl dah...kekeke...Seronok nieyl duduk pejabat macam nie sebab bos-bos semua macam mak-mak nieyl...kami bagaikan satu keluarga.. kalau boleh tak nak keluar dari ni boleh hehehe...

Selamat Berpuasa semua!

9 comments:

  1. alhamdulillah rezeki..simpan elok2 hihii nanti ada anak habis hilang

    ReplyDelete
  2. cantiknya keychain, bestnya kerja tempat macam tu

    ReplyDelete
  3. wah bestnyerrr... tambah koleksi ekk.. kite suka kumpul keychain jgk..dgn FM...dah byk koleksi kebanyakkan beli dan org bagi tp x tau nak letak mane...still dlm kotak sbb x leh letak kat opis byk2..EKSA x nak serabut2 dgn brg peribadi kat meja..huhuh

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah.. Cantik-cantik Souvenir yang Nieyl terima..

    ReplyDelete
  5. wahhh banyaknya koleksi keychain nieyl. Cantik2 belaka

    ReplyDelete
  6. Suvenir yang menarik sekali,saya suka...Cantik dan elok.

    ReplyDelete
  7. saya pun ada kumpul keychain...mint sme la...hehe

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)