05 May, 2017

EMERGENCY BEAUTY KIT BY @PINKBOXCEREAL

EMERGENCY BEAUTY KIT BY @PINKBOXCEREAL | Nieyl baru sahaja terima parcel Limited Edition by Shariqah Shafie,beliau merupakan Malaysian Beauty Influencer korang mesti kenal kan?

Jatuh cinta dengan kotak terbaru ni dah la warna pink ni feberet kita, kulit kotak ni keras susah nak rosak dan ada magnet, so dia takkan terbuka sendiri kalau kita tak buka dia.


Ini adalah 2 item yang ada dalam kotak emergency beauty kit by pinkboxcereal. 2 item ini dari HERMOSA iaitu LIMITED EDITION MATTE LIPCREME dan LIMITED EDITION CLEANSING WATER. Wah!bertuahnya diri menjadi yang pertama..♥


Pagi ni nieyl pergi kerja dan try limited Edition Matte Lipcreme code hey Dolla! by HERMOSA. Actually, nieyl belum ada lagi lip matter color ini so, agak baru pada nieyl apa-apa pun just nice bila dah siap pakai.


Nampak x..perbezaan sebelum memakai Matte Lipcreme dan selepas memakainya..Wah!teruja i tau...cantiklah color dia..nampak perubahan yang ketara kan...that why korang pun kena cuba juga nanti okay.


Ini lah dia  Lip Creme in Hey, dolls! ni. Warna dia nude brown,bagusnya lipcreme ini dia  ada extra collagen dan vitamin E ,so effect tu akan buat bibir kita rasa lembap dan tidak kering. Memag nieyl nampak sangat perbezaannya sebab nieyl pun ada guna matte lip brand XX  dan dia long lasting. Sangat sesuai untuk semua wanita terutamanya wanita yang bekerjaya yang sentiasa 24/7 work.


Manakala untuk Limited Edition Cleansing Water, biasa kalau cleansing water je kita akan fikir ianya untuk buang makeup kat muka sahaja right?Tapi dengan Limited Edition Cleansing Water by HERMOSA ini korang boleh spray bila bila masa sahaja untuk lembapkan kulit muka korang. Jadi, tiada lagi masalah kulit kering duduk dalam air cond, keluar berjalan-jalan. Jangan risau kandungan dalam cleansing water ni ada pure argan oil.Nieyl dah try sebelum pakai matte lip pagi tadi,korang pun boleh tengok perbezaannya.



Website : shoppinkboxcereal
Instagram : shoppinkboxcereal
Whatsapp : 016-812-5240 (admin teddy)


6 comments:

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)