Pokémon GO - Get Up and Go Trailer

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ 

Pokémon GO | Pagi tadi time on the way pergi kerja terdengar juga johara dok membebel pasal pokemon Go nie.. Dalam kepala otak, memang fikir mesti game punya nie..tak ada lain.. Dengar kata baru seminggu dilancarkan di beberapa buah negara, aplikasi ini menjadi antara aplikasi yang tertinggi penggunaannya mengalahkan whatsapp..wow!hebat..

Menariknya pokemon go ini kita akan keluar memburu dan menjadi pokemon. Ada segelitir kata ianya antara perkara yang bagus di mana kita akan mengambil masa selama 2 jam berjalan untuk menangkap pokemon² tu..

Sesiapa yang kaki game nie tunggu jela mana tahu, nanti sampai kat malaysia pula kan..ha..kurang la orang yang obesiti..hihi...kurus² belaka..

Sign Blog photo sign blog_zps0lh8t4jo.png

1 comment:

  1. Haa? Macam pelik je game ni tapi menarik. Nantikan di malaysia.. Boleh nieyl bagi review nanti. Mesti x sabar nak download. Hehe

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...