4 warna utama gincu wajib ada

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ



sebenarnya nieyl sendiri pun baru tahu benda nie..
so, nieyl share kat sini..supaya kita amek tahu sesama yea....hihi..

Siapa kat sini suka pakai gincu?
nieyl akan pakai time g kenduri atau keluar rumah je..
4 warna utama yang nieyl maksudkan tu ialah
merah, oren muda, nude (coklat muda) dan fuchsia.

Rupa²nya 4 warna ini boleh menghasilkan gincu warna lain..
so, kita tak perlu nak beli gincu byk warna...

Merah + Oren = Merah Bata
Oren + Nude + Fuschia = Baby Pink
Oren + Nude = Pic Muda
Merah + Nude = Pink Coklat
Merah + Nude + Orange = Oren Coral.
Fuchsia + Oren = Shocking Fuchsia
Fuchsia + Oren + Merah = Shocking Pic
Nude + Fuchsia = Lilac atau ungu pucat

selamat mencuba!!

-LOVE xoxo-
  Sign Blog photo sign blog_zps0lh8t4jo.png

6 comments:

  1. wahhh..menarik info ni sis... boleh cuba nanti... hehe

    ReplyDelete
  2. febret cik en nude
    Jemput singgah blog Nurfuzie.com
    Jom memriahkan GA cik en yang bernilai lebih dari rm1KGive Away Nurfuzie Dot Com #1 Bernilai RM1000

    ReplyDelete
  3. wah.... ilmu baru ni.
    aida tak brape pakai lipstik terang.
    ada pun warna plum je.

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...