27 September, 2017

Abadikan Kenangan Bersama Printcious Dengan Mudah

Abadikan Kenangan Bersama Printcious Dengan Mudah  | Nieyl seorang yang sangat suka barangan yang berkonsepkan DIY. Dan dah menjadi satu trend nieyl sekarang ni abadikan setiap kenangan dengan barangan DIY . Kalau lihat rekod order nieyl bersama dengan Printcious rasanya sudah hampir 5x nieyl tempah barangan DIY seperti mug, mouse pad dan ceramic tiles . 



Printcious menawarkan pelbagai pilihan yang banyak yang kita pun rambang mata nak pilih yang mana satu. Antaranya ada T-shirt , Mug, Ceramic Ties, Cushions, Mouse pad, phone cases dan lain-lain lagi. Tapi yang paling best sekali adalah korang boleh print apa sahaja yang korang suka atas hadiah yang korang pilih tadi . Menarik bukan? haa ..bertetapan lah dengan tagline Printcious iaitu " Precious Gifts Form Your Heart" . Jadi hadiah tu boleh di simpan buat kenang-kenangan sampai bila-bila.

Sebab Printcious menjadi pilihan nieyl
Mesti korang tertanya kenapa nieyl sampai 5x tempah barangan di Printcious ni kan, kadang-kadang nieyl bukan sahaja buat DIY untuk diri sendiri, ada juga nieyl buat untuk hadiahkan kawan-kawan nieyl. Antara sebabnya :-

*Yang penting boleh customs sendiri dengan mudah
*Arahan, langkah-langkah untuk design sesuatu barang itu mudah.
*Harga sangat murah dan sentiasa ada diskaun.
*Design ready made yang cantik-cantik
*Penghantaran yang cepat dalam masa 1-3 hari sahaja.


Barangan yang ada di Printcious untuk hadiah
  • T-shirts 
  • Mugs 
  • Cushion
  • Ceramic tiles
  • Mousepads 
  • Canvas Photo 
  • Fridge Magnet
  • Phone Cases
  • Caps
  • dan banyak lagi
Apa yang best lagi tentang printciuos ni adalah hadiah dan DIY barang design korang boleh buat sendiri tau kalau korang mahir tapi kalau korang tak mahir pun tak apa sebabnya di website Printcious ni dieorang dah sediakan banyak design-design yang ready made so, korang boleh pilih ikut yang mana korang suka dan arahan untuk design pun sangat mudah..Korang mesti pandai punya.

Dan korang boleh gunakan gambar-gambar korang sendiri kalau korang tak nak guna gambar yang sedia ada di website pun. ha..boleh jadikan hadiah ataupun hiasa di dalam rumah korang lepas ini.

Kalau sebelum-sebelum ini nieyl baca tempah ceramic tiles untuk hiasan rumah, kali ini nieyl rasa nak tempah T-shirt pula untuk kenang-kenangan bersama Printcious. Design untuk baju T-shirt tu pun nieyl dah pilih dah, nieyl nak letak header blog nieyl sendiri..mesti cantik kan..

Mak request Ceramic Tiles untuk hadiah

Birthday mak nieyl next week, jadi nieyl memang plan nak buatkan satu ceramic tiles mak dan ayah sebagai kenang kenangan. Mesti mak suka kan,sebab pernah sekali tu mak kata nak buat juga untuk letak dalam bilik. ee..tak sabarnya nak buatkan untuk mak sebagai hari jadi dia.

Cara-Cara untuk membuat tempahan di Printcious

Ok nieyl nak share dengan korang, cara-cara korang nak buat tempahan di Printcious but first of all korang wajib kena daftar dulu okay..


Pergi ke www.printcious.com  dan create account,boleh guna email ataupun login via facebook terpulang pada korang okay. Macam nieyl memang dah biasa guna email.


Nieyl klik shop dan pilih T-shirt sebab nieyl nak buat T-shirt so,kalau korang nak buat barangan lain korang just klik barang apa yang korang nak okay. Dan nieyl akan pilih design sendiri,korang pun boleh pilih T-shirt yang ready-made. 


Kemudian pilih warna baju dan size baju yang kita nak dan jangan lupa isi kotak quantity nak berapa helai. Korang jangan risau,printcious tiada limit walaupun sehelai atau satu barang pun dieorang akan terima tempahan korang okay. Kemudian klik customize.


Lepas tu korang boleh download gambar yang korang nak letak di barangan korang, macam nieyl pilih T-shirt dan nieyl pilih header blog untuk letak di T-shirt tu,so..dia akan jadi seperti di atas ni. 

kalau korang rasa nak buat barangan lain, korang boleh klik coutinue shopping..kalau tak ada boleh klik checkout untuk ke bahagian payment dan shipping.


Akhir sekali, isikan alamat untuk diposkan barang yang kita dah tempah tadi tu. Sangat mudah kan, jadi bila-bila masa sahaja korang boleh buat sendiri. Segalanya di hujung jari kita tak perlu lagi kita nak pergi ke kedai,upah orang kedai sebab dengan printcious korang boleh design sendiri apa yang korang suka.



2 comments:

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)