06 December, 2010

Sepetang di Putrajaya Part I

Aduh..mengantok nyer..
Kat luar tu mcm dah gelap..
Gerenti ujan jap lg nie..

Xpela..tu keadaan kat luar..
Yg kat dlm nie..Nak share cter..
Smlm pas balik dr MAHA tu..
Mimpi ape entah nak bergambar kat Putrajaya nie..
(nak try camera baru)hehehe..(sambil2 belajar teknik2 amek gambar)
So,klu gambar yg cantik tu..
Dari tangan aku lah..
Yg x cantik tu td tangan org len yer..hehehe

Jom layannnn...

*Time nie aku terpakse redah pokok2 bunga kat situ*

*Hahaha...time lg ar kelakar..dah nak ujan tu..*

*Nie teknik yg bru aku belajar(sndr)tp cantik..kan*

*Mcm model kanak2 lah plak*
*Nie la kakak nieyla yg ke-3 ngan anak gurl die*

Nie la keje kteorg..peace sane..peace sini..

* Wah2..time nie angin mmg tiup kencang sgt...besssttt..*

*Aik..asal aku nmpk lg G***** dr kakak nie..ISh..*

*Angin smlm mmg best..sejuk jer...=)Aku kena jd pertahanan..
Sbb takut dieorg jatuh angin tolak..*


Sian la sape yg mek gambar kteorg smlm..
Ke hulu..ke hilir..
Hehehe..
Nasib la...sape soh aku bawak camera..
hehehe...
Nanti kan Part II..
Lagi besttt...

2 comments:

  1. wahhh..bestnya g jenjalan kat putrajaya..suka lepak tepi tasik tu..

    New entri :Maila Vote Saya..^_*

    ReplyDelete
  2. Hehehe..taw xpe..kbtlan mae tu mendung..angin tiup kencang lg best kak...hehehe

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)