06 December, 2010

Menguap lalu melalut

Sekali lagi..(sdg menguap)
Aduh..bape kali da nie menguap..
Sampai mengalir air mate aku nie..
Ish...sabar2..

Semalam klu ikutkan nak rehatkan diri jer kat umah tu..
Tetiba mak kejutkan..
Mak ckp,mak nak g kenduri dlm kol10.am..
Tak de org nak masak tok ayah..

Eh...bkn tok ayah..tok 6 pekerja ayah yg tgh buat keje..
Mak kejut tu sbb soh aku carik jalan..
Tak kasi aku masak..
Huhuhu..sbb ayah aku tu cuti2 suke susahkan mak aku..
hehehe..cian mak aku..
Klu tok ayah aku xpe la klu nak msk..
nie,sikit2 mak aku..

Pagi2 mak aku dah bising..
Mak aku ckp..
Bini bkn 1..ape salah soh bini no.2 plak masak..
Sbb isnin-sabtu maka aku yg masak tok pekerja ayah sume..
Ahad biar mak aku rehat kan2..aku pun nak rehat gak..hehehe

Eh...ape aku dah melalut nie..
Aku nak cter benda len sbnrnyer..
Tp..n3 nie dah terpanjang la plak..
Nanti org bosan lak bace..
Kita sambung cter sebenar kat n3 akan dtg k..

2 comments:

  1. kena masak..? best tu membizi kan diri kat dapo..

    ReplyDelete
  2. Hahahaha..mmg best kak tp klu time de mood la..hehehe..time xde mood..kodai jer..hehehe..tu yg x kawen2 lg nie...huhuhu

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)