26 April, 2019

Roti Canai dan Kari Kambing

Roti Canai dan Kari Kambing | Betul la kata orang kalau bekerja dalam opis ni memang susah nak kurangkan berat badan ni. hahaha.. semalam kakak opismate belanja kiteorang roti canai dan kari kambing weh...aduhai...kari kambing tu pula dia yang masak sendiri lagi lah peh! Sekelip mata je roti canai dengan kari kambing habis..hahaha... Semoga kakak opismate nieyl tu sentiasa dimurahkan rezeki..Amin...


12 comments:

  1. pergh...ini memang layan ok.
    rindunya roti canai malaysia....

    ReplyDelete
  2. melampaunya la kari kambing dia...dah la lapar masa tgh nak komen neh...hahaha

    ReplyDelete
  3. dah jrg makan roti canai sejak alami tekanan darah tinggi ni..

    ReplyDelete
  4. baca tajuk pun dah tahu sedap..hihi

    ReplyDelete
  5. Erghhh dapnyaaaa cecah kari kambing tu...walaaaaaaa

    ReplyDelete
  6. mak ai. menyelerakan betul. inilah makanan malaysia

    ReplyDelete
  7. Bukan setakat duk opis jer nieyla duduk dirumah pun makan tak ingat gak ni

    ReplyDelete
  8. Uish.. sedapnya.. suka kari kambing tuh..

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)