21 August, 2018

Henna Night Ala sweet

Dulu masa zaman nak kahwin dulu banyak angan-angan yang tak kesampaian buat untuk wedding sendiri. Bila ada peluang buat untuk wedding adik ipar nieyl baru-baru ni memang buat habis-habisan. 2 minggu yang lepas berlangsung je majlis perkahwinan anak ipar paling bongsu nieyl. Ada 3 majlis berlangsung sepanjang 3 hari. So, untuk entry ni nieyl share untuk Henna Night


Henna Night ada dua slot, slot petang untuk dayang-dayang dan juga mereka yang nak berhenna juga.. Manakala slot 8.45 malam khas untuk bakal pengantin berhenna. Tema malam tu kami semua berpakat pakai baju kurti warna marron..cantik tak?? Gambar atas tu kakak ipar bersama bakal pengantin.


Happy berseri-seri bakal pengantin, siapa tak happy bila hari bahagia bakal tiba tidak lama lagi.. Selain sesi memakai Henna, kita juga ada buat video mannequin untuk kenangan bersama. 


Jangan confius ya..kakak ipar tumpang pelamin adik ipar sekejap..hehehe..Ini merupakan kenduri kahwin yang terakhir untuk keluarga mertua nieyl.So, kami sekeluarga memang buat yang terbaik untuk majlis kali ni...


Paling seronok bila kenduri rumah mertua nieyl ni, semua jiran-jiran sporting sangat. Serius la susah tau nak dapat jiran yang macam mereka ni. Nampak tak betapa sportingnya dieorang beli baju yang sama untuk meraikan malam henna adik ipar. 

Stay Tuned untuk majlis hari ke-2 😊

4 comments:

  1. sha pun teringin nak buat henna night nanti kalau nak kawen hehehehhehehehhe

    ReplyDelete
  2. seronok nyer, nieyl.
    adik beradik aida semua da kawin, kecuali adik lelaki bongsu.
    tau la, kalau lelaki, tak brape nak meriah, kan :)
    kena tunggu anak buah aida yg sulung la, baru abis blaja. thn ni konvo.
    moga ada la rezeki dia kawin awal.
    boleh makcik nyer ni menggayakan majlis nyer :)

    ReplyDelete
  3. alala comeynya! rindu plak zaman kahwin dedulu hhi

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)