Zodiak Nieyl

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ 


Zodiak Nieyl | Masa zaman budak-budak dulu, memang cepat terpengaruh dengan apa yang dibaca. Suka beli majalah, lepas tu suka baca bahagian Zodiak boleh dikatakan setiap bulan akan tengok apa ramalan-ramalan pada bulan tu. Zodiak nieyl pisces
Kadang-kadang apa yang ditulis dalam tu, ada masanya betul ada masanya salah sebab nama pun ramalan, selalunya nieyl akan dapat yang positif,bukan nak riak tapi memang pun. Yang positif selalunya akan jadi satu semangat gitu..padahal positif atau negatifnya datang dari diri kita sendiri betul tak..yela..nama pun budak-budak sekolah.. (skrg dah mampu berfikir)



Jom nak tengoklah apa ramalan mengikut zodiak tahun ni..baca boleh percaya jangan tau..ini suka-suka sahaja.


  Sign Blog photo sign blog_zps0lh8t4jo.png

3 comments:

  1. Saya tak ada zodiak.
    Tertinggal kat kampong.

    ReplyDelete
  2. Zaman dulu2, masa pakcik muda2, femes pasal zodiak2 ni.
    Tak boleh percaya ramalan2 tu.

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...