Bubur Jagung #firsttime


السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ 

Selamat pagi..
lemau² ke semua nie..ke semua ceria pagi ini...:)
nieyl pagi nie agak x berapa nak sihat laa...
rasa lemah² badan sikit...
duduk serba tak kena je nie..

Alhamdulillah..hari jumaat yang lepas...
nieyl dah lama dah nak buat makan² utk kawan² opis...
Alhamdulillah..tertunai hajat di hati..
nak jamu kengkawan makan pagi jumaat tu..

Nieyl masak bubur jagung sagu...
nasi lemak (beli kat kedai mak)..
Goreng ayam..
bubur jagung nie first time buat tau..huhu..so,dia punya manis tu..x berapa sangat,,,
dia tengah²..x berapa manis..x berapa tawar.hihihi..
sedang elok lahhh.... :)

-LOVE xoxo-

Sign Blog photo sign blog_zps0lh8t4jo.png

7 comments:

  1. lama dah tak buat bubur jagung. tengok gbr ni teringin pulak

    ReplyDelete
  2. SEDAPNYA BUBUR JAGUNG NIEYL PANDAI TENTUKAN RASA YG DISUKAI...

    ReplyDelete
  3. Kakak pun suka yg tak manis menggigit Nieyl
    Cuma bila sedap sangat tu yg mulalah susah nak control
    Asyik nak mengulang makan aje jadinya:)

    ReplyDelete
  4. Lama tak makan... teringin pulak...

    Hari tu masa jagung mencurah-curah tak teringat pulak nak buat.. huhu

    ReplyDelete
  5. nampak lemak berkrim bubur jagung tu..sedap tu

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...