Di pagi thaipusam

Pagi-pagi lagi mak dah kejut aku..
Aku ingat kan nape..uper nyer...
die soh aku ikut ayah aku g beli barang..
Huhuhu..baru ingat nak bangun lambat arini..
Hehehe..

Nie aku tgh tunggu ayah aku sampai umah la nie..
sambil2 tu cam biase la hobi aku..

heheh..sampai kan mak aku naik rimas ngan hobi aku nie..
Hehe..sori la mak..benda klu kte dah suke..
Nak tinggalkan tu..susah ckit..
Hehehe..take time..
Huhu..

SELAMAT BERCUTI

2 comments:

  1. selamat bercuti.. =)
    tp kite kat ganu kena kije la awak, huhuhu...
    tp esok kite cuti tawww... =D

    ReplyDelete
  2. Hehehe...
    xpela..cuti sehari..
    xleh nak g mane pun..
    esok dah keje balik..
    esok cuti ek??selamat bercuti plak..=)

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...