08 August, 2011

|mood cuti|

Morning...n selamat pagi...
haha..padahal same jer maen die..
(xdelah aku teringat kat cikgu BI aku)
dlu die suke sebut 2 perkataan nie...

Hye..kdg2 kan..
ape yg aku wat...
selalu terkenang zaman sekolah..
(btl la cikgu ckp dlu,zaman sekolah la plg best)
rindu nyer nak masuk darjah 1 balik...
Muke mood cuti..haha...
arini aku amek cuti..
Nie sume gara2 my little brother tu lah..
Die call,soh amek kat Melaka..
Adeh..dah la x tahu jln g sane..hahaha

Sbb nyer...family aku sume x tahu yg die dpt cuti...
Adik aku nie call my dad kate die x dpt cuti..
Kononnyer nak wat surprises la nie...
Aku nie dah la x suke bbohong lagi2 ngan mak ayah aku..
Adeh..mak aku siap tanya lagi aku nak g mane...

Aku cume ckp nak g mek org...
Mak aku x tahu aku nak amek anak kesayangan die..
Hehe..yela...bler adik aku ckp die x dpt balik puasa sam2..xleh balik raya..
Sedih jer muke mak aku...
yela...first time x dpt raya bersama...

Tp adik aku ckp,tahun nie die dpt cuti raye...
Alhamdulillah...rezeki die...
Dpt 4 ari...okla tuh...drpd xde kan...
Best2...

P/s: Nanti kte beli baju raya same warna yea mcm tahun2 lepas..hihi


No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)