15 May, 2019

Ellsa Dah Pandai Pose Depan Kamera

Ellsa Dah Pandai Pose Depan Kamera | Sekarang ini Ellsa semakin hari semakin besar dah, kalau dulu tak nak dengan orang lain selain mommy dia. Sekarang ni dah besar, ok sikit nak dengan orang tapi masih lagi cari mommy..mommy..hehehe.. 

Bila dah semakin besar, ada sahaja akal dia lagi kalau nak selfie macam-macam gaya dia buat tak payah nak suruh. Cakap pun dah jelas, pandai menyanyi pula tu .. riuh rumah kalau ada Ellsa, penceria rumah. 





Semoga Ellsa membesar dengan sihat, menjadi anak yang solehah di dunia dan akhirat ya.. Kalau dah besar nanti, Ellsa nampak post ni...ini lah Ellsa sayang Maklong. 

3 comments:

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)