Duit Boleh di cari

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ 


Sentiasa ingat..Setinggi mana pun kita berjaya..
sekaya mana pun kita..kita tidak mampu beli mak n ayah kita dengan wang ringgit..
sentiasa lah menghargai mereka..berikan lah segala kasih sayang dan perhatian kepada mereka..
Jangan sesekali kita sia² mak ayah kita bila kita dah berjaya..
  Sign Blog photo sign blog_zps0lh8t4jo.png

7 comments:

  1. betul...tanpa mereka siapalah kita

    ReplyDelete
  2. kalau boleh beli, ramai laa org yg abaikan mak ayah dorang..hihi

    ReplyDelete
  3. betul tu nieyl...ape2 pun back to basic laaa...tanpa mereka kite takde kat sini...tu kene ingat....

    ReplyDelete
  4. berbakti kpd mak abah.
    meskipun mereka da tiada.
    in shaa Allah :)

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...