tudung aidijuma giveaway by anies

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

Join Klik Banner


STORY: Nothing special pun pasal tudung or shawl. Cuma bila sudah bekerja,
ada gaji..koleksi tudung / shawl setiap bulan bertambah..Sampai kan
dah tak ada tempat nak gantung..Bak kata mak, dah boleh buka kedai tudung :)
Seronok bila tengok banyak tudung/shawl dalam simpanan..
Boleh tukar² :) cuma skrg nie nak kumpul tudung AJ je masih tidak kesempatan..

  Sign Blog photo sign blog_zps0lh8t4jo.png

6 comments:

  1. Okje tak de koleksi tudung ni .....
    Aoa pun gud luck ye

    ReplyDelete
  2. moga berjaya..
    ai tak banyak koleksi tudung, koleksi untuk pergi ke office je. ;)

    ReplyDelete
  3. assalamualaikum... GOOD JOB n terima kasih nieyl kerana sudi support n join GA sy... insya allah...ada rezeki pasti tak ke mana2...

    terima kasih sekali lagi.

    salam ukhuwah,
    anies

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...