20 February, 2018

Happy Birthday Ibu Mertuaku

Every weekend sekarang ini nieyl memang sibuk pergi kenduri sana sini dengan program-program family belah nieyl dan belah husband. Tambah pula plan dengan kawan-kawan sekolah, officemate..wah..memang kalau tengok calender handphone nieyl memang penuh kalah wakil rakyat weh..hahaha..

Sibuk macam mana pun time management kena bijak okay, belah pagi sampai tengah hari nieyl memang sibuk dengan program raya cina. Sampai sahaja rumah, sempat juga buat sandwich untuk makan-makan sambut birthday mak mertua nieyl di bawah pokok mangga. 


Yang lahir bulan februari tu kita sambut sekali potong kek, adam pun ada korang mesti rindu adam kan dah lama tak share story adam dalam blog..next entry nanti ya..


Kek birthday ni sedap tau, kek orange..tapi time ni nieyl dah kurangkan manis dalam makanan so, dapat makan sepotong kecil je..


Tengah seronok sembang-sembang bawah pokok mangga, tiba-tiba orang kesihatan datang nak buat fogging, di kitaorang duduk dalam kereta sebab putri tengah tidur...gambar atas tu muka memang bersih tanpa make up..adam ni susah nak snap gambar dengan dia, banyak sangat iklan dia buat..so, ini jela yang cantik..

p/s: sesibuk manapun kita dengan kerja-kerja kita jangan sesekali kita lupa meraikan hari-hari penting orang tua kita atau pasangan kita.

9 comments:

  1. betul....diaorang bukan kisah bab sambutan tu, yg penting...tanda ingatan.
    plus seronok apa...bila kumpul2 ramai2 mcm ni..kannn...

    ReplyDelete
  2. Semoga diberi kesihatan yang baik baik :D

    ReplyDelete
  3. happy birthday
    semoga semua sentiasa gembira :)

    ReplyDelete
  4. HB buat MIL Nieyl.. semoga dirahmati Allah..

    ReplyDelete
  5. Comelnya kek tu. Happy belated day tuk ibu mertuanya tu

    ReplyDelete
  6. betul tu, dengan sambut brthday orang yang kita sayanglah buat dia lagi rasa disayangi. happy belated day mil kak nieyl!

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)