23 November, 2017

Ceramah Motivasi : Syamsul Debat

Ceramah Motivasi : Syamsul Debat | Hari isnin yang lepas, ada ceramah motivasi tentang Integriti yang di sampaikan oleh Saudara Syamsyl Amri Hj Ismail  atau lebih dikenali sebagai Syamsul Debat. Kalau tak silap nieyl, ini kali ke-2 nieyl ikuti ceramah motivasi beliau secara live. Itupun pagi isnin tu kawan call,ajak pergi ke auditorium, kalau tak ajak tu melepas nak ambil ilmu. 




Integriti perlu ada di dalam diri seseorang itu tidak kira apa pun pekerjaan, keadaan dan kehidupan yang dilalui. Nilai integriti itu adalah sangat mahal yang perlu kita simpan sebagai amanah yang sukar untuk dicalari dan dicemari. 



Gambar yang 6 orang ni sebenarnya kitaorang duduk sebaris..semua gambar kitaorang dieorang snap agak nya, ada reaksi yang tengah gelak ketawa mendengar motivasi yang mencuit hati, walaupun motivasi tentang Integriti tapi cara penyampaiannya adalah sangat santai dan dekat dengan jiwa penonton. Boleh dikatakan motivasi selama 2 jam, audi tidak sunyi dengan lawak jenaka yang bersahaja oleh penceramah jemputan. Tak sempat nak monday blues..kekekeke..

Kalau ada agensi atau indivitu yang hendak menjemput beliau untuk bagi talk atau ceramah boleh kunjungi Facebook Page rasmi beliau di Syamsul Amri Ismail Official


1 comment:

  1. dia kalo bagi ceramah memang kelakar kan.. jenuh gelak sampai sakit perut2. hahahha

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)