Anugerah Juara Lagu Ke 31

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ 

Anugerah Juara Lagu Ke -31 | Tinggal beberapa hari sahaja lagi nak ke muncak anugerah juara lagu 31. Berdebar rasanya nak tahu tahun nie siapa juaranya. Sebanyak 12 buah lagu terbaik telah dipilih dan akan berentap di pentas akhir AJL 31.

Anugerah Juara Lagu 31 akan diadakan pada 22 Januari 2017 bertempat di Dewan Merdeka,PWTC. 


Senarai Finalis AJL 31

  1. Lelaki Teragung - Dayang Nurfaizah
  2. Terakhir - Sufian Suhaimi
  3. Sudah ku tahu - Projector Band
  4. Selamanya Cinta - Shila Amzah & Alif Satar
  5. Terimaku seadanya - Misha Omar & Hafiz Suip
  6. Ku Rela Di benci - Aiman Tino
  7. Di Amaran mama - Hazama & The Penglipur Lara
  8. Obses - Akin & The Majistret
  9. Setia - Elizabeth Tan Feat Awi Rafael
  10. Kalah Dalam Menang - Syamsul Yusof feat mawi
  11. Hang pi mana - Khalifah
  12. Anugerah terindah - Black
Agak-agaknya siapa lah yang akan jadi juara AJL tahun ni ya..ramalan korang siapa? Macam susah je nak ramalkan sebab semuanya bagus². Kategori Vocal terbaik pun susah nak di ramal, kita ada hafiz yang pernah menang jugak kategori ni, Dayang nurfaizah juga..wah..susah-susah..so,korang jangan lupa okay ahad ini hanya di TV3 :)

  Sign Blog photo sign blog_zps0lh8t4jo.png

2 comments:

  1. aaa..susah nak jawab soalan ni..terpaksalah tunggu AJL nanti. nak tengok sapa yang menang. hehe

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...