Apa yang dirancang, tidak menjadi

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ


Ini sebahagian dari cerita nieyl,
korang pun mesti ada cerita
bila dah rancang,tertiba last minit tak menjadi..
kan..meh la share :)
  Sign Blog photo sign blog_zps0lh8t4jo.png

7 comments:

  1. BERIMAN DGN TAKDIRNYA YG TERBAIK INSYA ALLAH.

    ReplyDelete
  2. Kakak dulu rancang nak anak ramai-ramai sekurang-kurannya nak 6 tapi lama tunggu last dpt 3 aje. Ingatkan boleh susun 2 tahun satu baby. Itulah kita merancang Allah menentukan.

    Beli rumah besar niat asal konon nak duduklah tapi last rumah yg besar kami sewakan kami duduk rumah kecik yg 3 bilik aje sekarang.

    ReplyDelete
  3. Banyak sebenarnya perancangan tapi tak menjadi sebagaimana yg dirancang..

    ReplyDelete
  4. Perancangan Allah adalah yg sebaik2nye dik..setiap yg berlaku ade hikmah disebaliknye..;)

    ReplyDelete
  5. Kalau nak kenang zaman tu sedih memanglah sedih tapi bila fikir pulak keadaan semasa ni, Alhamdulillah.. syukur denganNYA.. DIAlah yang mengatur untuk kita semua.

    ReplyDelete
  6. byk nieyl.
    plan tak menjadik.
    huh sedih!
    but.. idup harus diteruskan.

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...