05 June, 2018

Dato' Sri Siti Nurhaliza, Khai Bahar - Cinta Syurga

Lagu ni betul-betul buat nieyl nak nyanyi kan hari -hari..Lagu cinta syurga ni antara lagu yang paling cepat melekat dalam kepala..Dalam sehari dah boleh hafal lirik-lirik lagu ni yang mudah dan terselit zikir yang baik. 

7 comments:

  1. best lagu ni..cik noe suka..:)

    ReplyDelete
  2. MB pun suka dengar lagu ne terutama part zikir tu hehehe

    ReplyDelete
  3. betul betul. zikir macam macam ada dalam lagu ni. baguih hehee

    ReplyDelete
  4. Jika lirik lagu diselitkan zikir mmg mudah dihayati kan..

    Selamat hari raya maaf zahir batin dari akak ๐Ÿ˜๐ŸŒน๐Ÿ’–

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)