24 November, 2017

Mencari Button Badge Yang Murah Dan Cantik


Mencari Button Badge Yang Murah Dan Cantik | Bila adik nak kahwin, nieyl sebagai kakak tersangat teruja untuk menjadi wedding planner sebab masa zaman nieyl kahwin walaupun banyak buat sendiri tapi banyak yang tak dapat buat atas faktor kekangan masa. So, bila time adik nak kahwin inilah nieyl cuba buat semua benda yang nieyl teringin nak buat tak dapat time nieyl,nieyl buat time wedding adik. Yang keduanya, ini adik nieyl yang bongsu sekali ,kira penghabisan lah kenduri rumah nieyl,lepas ini tak ada lagi kendiri kahwin.

Entry yang lepas nieyl ada share petang botol plastik yang murah untuk buat goodies kan, kalau yang tak sempat baca boleh klik SINI. Sekarang ini kebanyakkan majlis kenduri kahwin, kita boleh nampak setiap ahli keluarga atau saudara mara akan pakai button badge. Jadi untuk wedding adik nieyl tak lepaskan peluang untuk buatkan khas untuk semua ahli keluarga. Setiap button badge yang nieyl tempah tu, nieyl letak siap-siap pangkat dalam family,kakak,abang, kak ipar ,abg ipar dan lain-lain lagi tujuaannya adalah memudahkan tetamu-tetamu mengenali yang mana family,yang mana bukan. 

Pengalaman nieyl sendiri apabila pergi majlis perkahwinan, time nak bersalaman dengan mak pengantin selalu jadi kalut sebab tidak tahu yang mana mak pengantin, yang mana makcik pengantin, so bila masing-masing pakai button badge ini,kita boleh nampak dari jauh..Ooo..itu mak pengantin..itu ayah pengantin..




Dimana?

Button Badge kali ni nieyl tempah khas dari IG Shop seperti biasa semuanya ONLINE. IG Shop yang nieyl maksudkan itu adalah BUTTONBADGEEVENT , korang boleh pilih design yang sedia ada ataupun kalau korang ada design yang nak digunakan pun boleh. 

Harga
Tentang harga tidak perlu risau, harganya adalah MAMPU milik..kalau rajin, follow IG button badge event untuk dapatkan promosi-promosi yang best.

Tempah siap
Dalam seminggu dah terima barang,so tempoh siap bergantung kepada tempahan. Nieyl order sikit je hari tu dalam 70 pcs



3 comments:

  1. boleh save ni..akk kadang2 perlukan juga order benda ni hehehe

    ReplyDelete
  2. Wah menarik betul button badges ni . Lekat pada baju dan tudung senang nanti orang tak tertanya-tanya mana satu tuan rumah

    ReplyDelete
  3. hi jmput join n meriahkan segmen GA kt sini

    http://www.raydahalhabsyi.com/2017/11/comeback-giveaway-by-raydah-alhabsyi.html

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)