Thank you zalora

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ 

Bekerjasama dengan zalora nie tahun nie merupakan tahun ke-2 laa...
Alhamdulillah...thanks zalora
Moga di masa akan datang dapat lagi peluang² mcm ni..hihihi..

Bukan mudah bagi seorang wanita yang sentiasa shopping...
tetiba 2 bulan tak ada gaji (renew kontrak)..
Tak sabar rasanya nak gaji..(kedebok)

Tapi zalora telah mengurangkan nafsu shopping ku..ha..ha..ha..
Seronoknya bila shopping tanpa mengeluarkan sekeping duit..
Alhamdulillah...last week nieyl tebus voucher yang nieyl dapat tu...
nak tahu nieyl beli apa je??
 ok...excited bila barang dah sampai..huhuhu..
nieyl just redeem barang yang nieyl perlu n guna...
nieyl beli kasut sebab nieyl akan pergi kursus PA ,so..kena pakai kasut bertutup..
so,nieyl memang tak ada langsung heels yang bertutup..
so,sangat berbaloi lah beli sebab kita nak pakai kan..jimat...

mesti ada yang ckp...

'laa..shampoo pun nak beli kat zalora ke'

ha..ha..ha..kalau ada pencuci pinggan pun saya beli tau..ha..ha..ha..
Lebih baik kita beli benda yang kita pakai n kuranglah sikit duit nak beli shampoo..
sbb free... :P

Oklah hari nie last day nieyl kerja :P
esok nieyl start cuti...hari selasa baru masuk office semula :)


-LOVE NIEYL♥-


  Sign Blog photo sign blog_zps0lh8t4jo.png

9 comments:

  1. best Nye. saya punya tak terusik lagi voucher tu

    ReplyDelete
  2. Betullah tak kisahlah nak beli apa janji apa yg di redeem itu berbaloi utk kegunaan kita
    Cantiklah kasut yg Nieyl pilih:)

    ReplyDelete
  3. AI TAK TEBUS LAGI PUN .... HMMM TATAU NAKL BELI APE ...SBB JENIS TAKS UKA MEMBELI KAN .... PELIK KAN HAKU NI HAHAHHA

    ReplyDelete
  4. cantik jugak kasut tu. betul tu, lebih baik beli benda yang memang kita gunakan :) Ros tak guna lagi voucher dari ZAlora ni..

    ReplyDelete
  5. ni salah satu cara nak jimat tahun 2016..Harap Zalora bagi peluang lagi kepada blogger Malaysia ni kan

    ReplyDelete
  6. Best nya. Hehehe saya pun dah tebus tahun lepas. Dua kali. Hahaha syokkk dapat benda free. Hihihi

    Harap pihak zalora beri peluang yg banyak lagi lepas ni ;)

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...