Kucing dan Manusia

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ 

Serius mmg betul..
mieka salah ekor yang mcm tu...
suka tidur atas katil..
selalu nak duduk atau baring dgn ngan kita...


-LOVE NIEYL♥-
  Sign Blog photo sign blog_zps0lh8t4jo.png

6 comments:

  1. kadang2 suka layan karenah kucing ni...comey!!!

    ReplyDelete
  2. Kakak memang geli dgn kucing tapi rumah kakak ada kucing sebab anak-anak kakak suka.
    Balik kg pun teringat kucing. Kucing pun tahu siapa yg sayang dia akan ikut ke mana tuannya pergi.

    ReplyDelete
  3. teringat leo dulu..anak kucing yg sy amik kat pasar..dah mati...rindu pulakk..huhu
    dulu duk satu bilik sewa ngan dia masa duk johor..

    ReplyDelete
  4. dulu suka kucing skrg tidak lagi .... bukan kerana benci tp kerana anak2 ..... korban sikit utk amanah allah ni

    ReplyDelete
  5. mungkin satu hari nanti akan bela kucing, sekarang tak berani lagi sebab rutin harian yang padat.. :(

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...