Bila diri dikerah ke pasar borong

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ 

Last week hari jumaat nieyl ambil cuti sehari..
sebab pada hari sabtu lepas ada buat kenduri doa selamat sikit..
jadi, seperti biasalah kalau kenduri je...
Muka inilah yang akan ke pasar borong..
Kali nie nieyl pergi dengan en.husband,abg ngan kakak nieyl...
Sementara menunggu kakak..
Biasalah nama nya nieyl..
kalau x selfie..rasa macam tak lengkap pulak..ha..ha..ha..

Lama jugak kat pasar borong tu...
dalam 3 jam jugak la...bawak 2 kereta....
kalau satu kereta memang takkan muat...itu pun sebenarnya hampir² tak muat...
terlupa nak snap gambar barang² yg penuh dlm kereta...
Dah macam kereta apa ntah...
Biasalah sesiapa yang selalu pergi atau pernah pergi pasar borong selangor...
Perasan tak ada kedai bunga/pokok kat area situ..
sebelum pintu keluar... ha..kat sini wajib berhenti...
sebab en.husband nie selalu beli pokok ngan bunga kat sini..
untuk mini taman dia tu...murah² jugak kat sini...

-LOVE NIEYL♥-

  Sign Blog photo sign blog_zps0lh8t4jo.png

2 comments:

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...