17 April, 2015

Terjadi jugak cheese kek ku


Bila dah petang² mcm nie mulalah mata 2 nie nak terlelap saja..
yela..sejak² pindah kat bangunan baru nie..
tak ada ruang untuk lenakan diri seketika...
8jam la kat workstation..nasib baiklah ada hearphone..
bermakna 8 jam juga lah melekat kat kepala telinga nie..huhuhu..

Semalam cuti² kat rumah tuh..
saja jelah abiskan stok² yang ada dalam peti sejuk...
Dalam pada malas nak buat apa² tuh...
terjadi jugak lah kek cheese oreo ni..
walaupun tak mcm kat kedai..tapi rasa tetap sama..hihihi..

Buat kek nie kebetulan celebrate sekali ngan anniversary...:)



siapa yang suka cheese nie boleh la buat sendiri..
modal pun xde lah besar mana pun...
lagipun buat sendiri puas...makan berkali-kali..
tapi nieyl makan sepotong aje tgh hari tadi...buat rasa..
tak leh makan byk² sat lagi hancur diet² ku..hihi..
walaupun kek tuh sendiri panggil² soh makan dia..haha

seindahcerita: selamat berhujung minggu semua...

6 comments:

  1. sedapnyeee..anis xpernah cuba buat..takut sgt tak jadi..hahah

    ReplyDelete
  2. uihhh..nmpk sedap...mesti sedap..

    ReplyDelete
  3. Best nmpk cheesecake ore nieyl

    ReplyDelete
  4. Sedapnya (",)
    Resepi dah ada tp tak buat2 lagi ni (T_T)

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)