Senyum Bak Gula Dalam Bekas

Pagi selasa yang sejuk..hihi..nak mandi pun pagi tadi bukan main sejuk lagi air...
mengigil rasanya..macam air perigi.. ( mcm la penah mandi air perigi)
Yang penting mandi okey! bukan mandi macam cter Bujang Lapok tu okey..

Selalunya kalau tiba hari isnin mesti kebanyakkan manusia mood ke laut kan..
ala..orang putih ckp "monday blues" termasuklah diri ini pun...
itu Isnin..Tapi hari ini selasa hari senyum haha..
sebab apa..stok gula² atas meja sudah penuh..
so,kalau mengantuk² tuh..pilih saja nak makan gula yang mana..


Teringat pulak semalam technician yg betulkan pc nieyl..
dia duduk tempat nieyl lebih kurang 2 3 jam..
sampai naik boring kot..sbb nak tunggu selesai update software pc nie...
sambil² tu dia makan 2 biji gula² atas meja tu...
wah!bagus gak letak gula² kat atas meja..boleh membantu orang hilangkan rasa bosan..
boring..mengantuk.. :)

Lepas ni nak letak 3 in 1 la pulak..
Nescafe ke..kopi jantan ke..kacip fatimah ke kan..
haha.. (lebih baik bukak kedai je terus nieyl oiii)
Oklah nanti kte sembang lagi yea...
nak buat keje dlu...
happy working semua.... :)

seindahcerita: Rezeki itu dari Allah , sabar dan berusahalaaahh..

10 comments:

  1. Assalamualaikum Nieyl,

    Ceria baca gaya penulisan Nieyl.. Mungkin seceria orangnya juga..

    Salam kenal.. ^_^

    ReplyDelete
  2. cantiknya meja sis.. siap ada gula2 & bunga..hehe

    ReplyDelete
  3. Meja kakak pun siap berbagai jenis gula-gula. Kakak juga ada kismis/kurma sebotol. Keropok juga
    Memang kadang bosan-bosan boleh ngap senang aje Nieyl:)

    ReplyDelete
  4. cantik meja keja...malu plak kita bl banding meja jauh benar gayanya...hihihi

    ReplyDelete
  5. nory pon nak letak kat meja opis jugaklah nanti..
    tapi biasanya nory yang habiskan..kikikiki

    ReplyDelete
  6. kalau dapat gula2 dari kenduri mana2 pun boleh je letak dalam ni. kalau dekat rumah mesti tak habis nya hihihhihii

    ReplyDelete
  7. dpt gak pahala sedekah kan .....

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...